Thursday, June 2, 2011

PENJENAYAH !!

31/5 (8.55pm) : macam biasa boring pergi lah lepak .amar ajak lepak dekat cc dato banda .nak shortened story pukul 10lebih gitu time cc dah nak tutup kitaorang lepak luar .lepak punya lepak ttbe pie masukkan tgn ke dalam pagar kedai bangla (mencuri) .haha bodoh gila time tuhh dia .dala mencuri tanpa perasaan then boleh gelak lagi .kami yang tgk pun hanya mampu tergelak .next boboy pulak curik pelam .hahahah mmg gelak habis aku .aksi curi mencuri ni bersambung kepda amar dan aswad .mmg adk beradik pencuri betul haha .yg paling bodoh aku ingat aswad lah .curi tak ingat dunia .dah aku suruh berhenti lagi ckp "ahh !alang buat jahat baik buat banyak " .huu tapi takot2 aku masih boleh gelak lagi .malam tuh malam kejahatan bg kami lah .lepas jadi penjenayah kecil kitaorang lepak lah kat rumah aku sampai pukul 6pg .mcm2 lah kami cerita,mengumpat,cerita pasal hantu lagi tk boleh blahh .grr but that day most delighted for us ;) ily you all


I'm not beuty queen I'm just beautiful me :)

0 komen's anda (;: