Thursday, June 2, 2011

Karak And Inzamira ;)

tengok KARAK with amare .before pg bkt tggi masa amare mintak kebenaran nak bawa aku keluar mama cakap "tgk wayang jangan buat wayang pulak ehh " .hee tergelak aku .then dah smpai sane after beli tiket aku tgk hp ada 3missedcall from sweet petsis ,ka inzamira .aku call balik dia ckp dia nmpak aku with amare time makan .hee lepas movie terus naik jusco cause nak jumpa ka inza .hee first nmpak ka inza malu siot !ka inza dari jauh dah tunjuk2 aku .ngee turun kejap beli ayam goreng then naik balik .nak tk nak terpkse jumpa ka inza sbb dia dah panggil .kesian ka inza excident oo .umm but she still have a nice smile .aku ckp nanti aku datng lagi hari rabu .but tak jadi datang sbb pg sunway .sorry sis ;( next time adik jumpa sis yup :) ily darl 29/05


I'm not beuty queen I'm just beautiful me :)

0 komen's anda (;: