Friday, June 3, 2011

CHICKEN RUN by KENNY ROGERS ROASTERS MALAYSIA


winkk winkk ! sorry guys update picture lambat haha !ngee ini time kitaorang tengah tunggu masa untuk "CHICKEN RUN" .woww best siak plus plus + .rugi ADRIZ AZWAN dan SYAFIQ RIDWAN tk ikot .haha actually kitaorang tk lari pun ,duduk melepak dekat starbucks .amare lahh ni setan .menghasut orang jangan lari .grr dari rumah dah semangat dah nak lari tp sampai sane je duduk melepak haha .tapi takpe sir.din belanja haha .yang babal nya aku gaduh dengan budak amare ni .grrr bengang aku but kesian juga kena marah .even cmtu pun amare masih mampu pujuk and geletek aku sampai sempot (ily lahh amare khan) .

"MUKA STOK PENYEPAK TAPI AKU TETAP SAYANG"

"AMARE GEDIK AMBIL GAMBAR AKU TENGAH TOUCHING"


hee that day's mmg hari paling happening .even kitaorang mcm anjing&kucing tapi dalam hati tetep sayang .thanks for didy dutt dan idayu mamsen sbb jaga aku mcm adik kat sana (biasa lah budak hingusan) thanks for sir dinn sebab hanta aku pergi times square ambil baju and daftar semata2 .thanks gila kat kau sirr .and hafizah yang BATAK NAK MAMPOS ,thanks sebab bawak NIKON haha .lastly thanks for MUHAMMAD AMAR KHANNNNNNNNNNN thanks yaa sebab tahan kne marah haha and belanja mcm2 .ily alls ;)

"stupidoo twins"

"my LOVELY damn sis and little hingusan"

"ILOVEYOU MY GENDOT LALALA~"

"what..what..the hell !"

"idayu with sir din :)"

THE AND :)
I'm not beuty queen I'm just beautiful me :)

0 komen's anda (;: